Onze verdiensten

Helderheid en openheid staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom willen we ook inzichtelijk maken op welke wijze wij beloond worden voor onze inspanningen: Je betaalt bij ons geen kosten voor het afsluiten van de lening.

 

Wij ontvangen alleen provisie van de geldverstrekkers over de lening. Deze provisie ontvangen wij gedurende de looptijd van de lening en wij ontvangen niets extra bij het afsluiten. De medewerkers van LN Direct ontvangen een faire beloning die voldoet aan de wet- en regelgeving. LN Direct onderzoekt dus eerlijk en onafhankelijk wat de mogelijkheden zijn. Wij bemiddelen niet in aanvullende verzekeringsproducten. Naast het afsluiten van de lening heb je bij ons niet de mogelijkheid om een betalingsbeschermer af te sluiten in geval van werkloosheid, arbeidsongeschiktheid en/of overlijden.

 

Wat verwachten wij van jou?

Je mag van ons hoge eisen stellen aan onze dienstverlening, maar om dat te bereiken verwachten wij van jou dat je de juiste gegevens (tijdig en volledig) aan ons verstrekt. Dit is in jouw eigen belang. Mocht achteraf blijken dat je onjuiste of onvolledige informatie hebt doorgegeven, dan kan het zijn dat het door jou aangevraagde product alsnog wordt afgewezen. Als er wijzigingen plaatsvinden in jouw persoonlijke situatie, verwachten wij van je dat je dit zo spoedig mogelijk per e-mail ([email protected]) aan ons doorgeeft. Onder wijzigingen vallen onder meer de volgende onderwerpen: adreswijziging, rekeningnummerwijziging incasso, overlijden, geboorte, burgerlijke staat (scheiding, huwelijk, samenwonen etc.) maar ook veranderingen in jouw inkomens- en arbeidssituatie.

 

Wij verzoeken je de stukken te controleren op juistheid en eventuele onjuistheden per omgaande aan ons door te geven.